Starbucks, 2 milyon 67 bin 368 kullanıcı sayısıyla Instagram’ın en popüler ikinci markası. Listenin zirvedeki ismi ise Nike. 22 milyon 239 bin 149 bin hashtag’le Instagram bayrağını göğüsleyen Nike’ın 3 milyon 460 bin 93 takipçisi var.
Ayrıca Instagram’ın etkileşim oranları Facebook etkileşim oranlarının üzerine çıkıyor. Instagram performansları markaların takipçi sayısı ve hashtag oranlarına göre belirleniyor.
İki markanın da başarısının ardındaki sır tabi ki ilgi çekici içerik sağlamaları. Nike Instagram yönetiminde ürünlerinde çok spor severlere görsel ziyafet sağlayan içerikleri ön plana çıkartıyor. Starbucks ise ayrıca arkadaş canlısı, sıcak ve sevimli marka algısını yönetiyor.
Nike ve Starbucks’ı, sırasıyla basketbol ligi NBA, Adidas Originals ve İngiliz moda markası Topshop izliyor.